Welcome to my world

Alla inlägg under mars 2013

Av idasass - 29 mars 2013 07:14

en sak jag ogillar starkt afghaner, dom ljuger så dom tror sig själva. nu säger jag inte alla afghaner i hela världen men 99% av alla afghaner i min stad.

igår var begravningen och tack gode gud att den dagen är över för det var den värsta dagen i mitt liv. nu ska jag upp och gosa katt för min vovvsing har fått skeda med mig hela natten inte missarna haha.

Av idasass - 28 mars 2013 07:55

Vaknat 4 ggr inatt och ropat att chica ska komma o lägga sig i sängen :( så tomt utan min bebis! Som tur är får jag se henne i eftermiddag och hela helgen. Skulle aldrig klara mig utan henne, nu har jag enzo här iofs men eftersom han e sjuk så e han inte gosig, 8-9 år är han och chicas första kärlek haha!

Av idasass - 27 mars 2013 17:31

älskar denna helt galet mycket! men den e mycket bättre i snabbare version, check the other one out!! Dom e grymm a på att dancehallaa their asses off! den första e nog snabb, den andra e original.


Av idasass - 27 mars 2013 15:47

vissa människor förstår inte att det är jobbigt, det är skit jobigt just nu & att någon som jag tycker om ska komma och bara slänga ännu mer skit på mig om att jag leker viktig för att jag går igenom en jobbig tid i mitt liv och jag ger inte tid åt mina vänner hit och dit, jo jag försöker faktiskt. men kan inte folk bara respektera lite att jag vill ha min egentid innan den här jäkla begravningen, visst .. ni kanske inte vet hur det känns och har svårt att leva er in i det, men snälla.. försök för jag har inga krafter kvar att använda för ett tjaffs eller bråk! Jag ignorerar alla sånna sms och meddelanden, jag kommer att ignorera vänner jag  bryr mig om och det gör jag för att jag är inte tillräckligt stark för att umgås och leka lycklig, jag är riktigt trött i mitt huvud och i min kropp.. det kanske inte syns utåt och inte märks överhuvudtaget på mig, men jo så är det faktiskt och jag vill inte gå ner i någon depression pågrund av att jag känner att jag inte räcker till för mina vänner, jag har det nog med det jag har och jag låter säkert jätte egoistisk, men låt mig få vara egoistisk för några veckor framöver , ni får också vara det när ni behöver ha paus från omvärlden! jag är så trött att min födelsedag som var planerat att jag skulle fira i götet är påväg att bli inställd, för jag hade ingen aning att något sånt här skulle hända och jag hade inte en aning om att det skulle ta så hårt på mig som det faktiskt gjorde! 


alldeles för personligt inlägg egentligen, men jag måste få ut det ibland och det känns bättre för MIG nu.. jag vill inte ha någon uppmärksamhet men det här är min blogg och jag behöver få skriva av mig just nu. tack 

Av idasass - 27 mars 2013 15:38

så här är det. imorgon är begravningen av min "morfar" jag kallar honom det för att min egna morfar gick bort för 13 år sen nu i november, jag har sett Kjell som min morfar och May som min mormor för mormor gick bort för 12 år sen! det kändes skönt för mig att ha dom vid min sida, vi brukade åka dit och hitta på saker med dom ibland som man gör med mormor&morfar. 

det gjorde otroligt ont inom mig när jag fick reda på att han hade somnat in, jag var tyst första 5 minutrarna sen blev jag helt hysterisk och kunde inte sluta gråta, grät i bilen påväg till skolan och hade svårt att hålla tårarna borta under dagen. det kom som en chock för mig, även fast han har kämpat med olika sjukdomar, läkarna sa att han har levt 10 år i övertid med tanke på vad han hade för sjukdomar. imorgon är det som sagt begravning, jag har varit på en innan och då var det min gamla granne som tog hand om mig ibland som gick bort, jag är jätte känslig när det kommer till döden, jag grät som en liten bebis när jag skulle gå fram och lägga en ros på kistan, jag skrek nästan ut i gråt, jag undrar hur det blir imorgon? jag tog iallafall ledigt och känner att jag vill inte vara med på fikan efteråt så pappa hämtar mig och vi fortsätter till göteborg, det känns som att jag behöver koppla av i och med allt det jobbiga som varit, idag pratade vi om döden också, jag var nära på flera gånger och gråta men jag höll mig, det är nu det kommer istället... det jobbigaste är när musiken kommer, dikterna & när man ska lägga en ros på kistan. det sistnämna är värst av de tre sakerna jag skrev, helt klart. 

jag vill att dagen ska vara över alltså morgondagen, så att jag kan få avsluta kapitlet och försöka gå vidare utan sån sorg inom mig, jag vill kunna slappna av utan att tänka " si och så många dagar kvar tills begravningen". 

nu snart kommer pappa och ska hämta mina saker och min ängel Chica. Enzo stannar kvar i värmland över helgen! 

Av idasass - 27 mars 2013 07:45

Igår ramlade mitt schema ner i brevlådan, bara det att ja fick någon annans schema och de är så typiskt!

Fick två veckor för mycket och från v14! Jobbar helst inte på påsklovet :)

Av idasass - 26 mars 2013 21:47

Skit kul att Elin tösa har gått och bleve kär! hah så sött när dom skriver puss efter varje sms för det gör aldrig jag och är aldrig gullig mot mannen, händer en gång i månaden att jag skickar iväg ett puss han kan däremot va söt ibland men vi tar det när vi ses liksom, haha jag är så jävla lat så orkar inte med gulli gull men älskar när andra gullar sig på sms haha! Då kan jag skicka iväg ett jag med och får till svar vad är det för fel på dig ENDAST för att jag knappast aldrig säger söta saker till honom lol , ska skicka iväg ett nu bara för att ;) go wit the flow liksom . Hörs da!

Av idasass - 26 mars 2013 17:06

kom inte på någon bättre rubrik, haha... jag skulle iväg och tränat egentligen men fick avboka det eftersom idag var det tydligen min dag och det är säkert därför jag varit så förbannad idag, mensvärk från hell och jobbigt som fan blir det att träna när man har mens och ont. så får ta de another day helt enkelt! 

ska ut med gumman snart och sen vila upp mig, har ju sån jäkla värk i ryggen jämt när jag får min mens.. usch! 
aja, ska nog laga Benachin sen :) men med Qourn eller fisk, bojkottar kyckling nu ettag, har tröttnat på det helt kanske är för att man har en vegetarian i sin närhet :P man blir som man umgås ju. haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards