Welcome to my world

Direktlänk till inlägg 1 april 2013

What is real love?

Av idasass - 1 april 2013 08:41

Hade en vän som jag börja diskutera med om kärlek, vad är riktig äkta kärlek? Han tycker att riktig kärlek är inte det här självklara som att man kan gå och göra saker på två olika ställen utan att den andra ifrågasätter vad man ska göra, vem som kommer va där osv osv. Pussar o kärleksgulligull o allt sånt skit, han tycker att riktig kärlek är när man LYSSNA HÄR NU kan klippa varandras tånaglar utan att det känns spänt (jag har riktig fotfobi så det går fet bort hos mig, hatar att röra andras fötter eller när någon rör mina) man ska kunna känna sig helt fri och släppa sig inför den andra ska inte heller kännas konstigt ( hahahaha har varit med min boy allt för länge och skulle aldrig känna mig bekväm med att släppa mig framför honom för det är så vidrigt gjort haha! Fobi för allt sånt vidrigt haha)

Det är hans åsikter, mina åsikter är såhär. Det här är mina åsikter och andra får tycka att jag är dum i huvudet men jaja, riktig kärlek för mig är att stötta min boy till 100% i allt, vad som helst. Jag kanske inte gillar det, men jag stöttar honom och finns här om han behöver mig. Det är också att lita på honom och på vad han säger, aldrig lyssna på vad andra har att säga eller vad dom har sett. Även dina bästa vänner kan ljuga för dig när dom ser att vi har det bättre än dom, respektera hans sätt att vara på pch respektera hans vänner även om det finns dom som skulle vilja se oss splittrade och vissa kanske jag skulle vilja att han backade ifrån, det kan intr jag bestämma vilka han ska umgås med för han har ingen rätt att säga att jag ska sluta umgås med någon som jag kände innan vi träffades, ge han allt och lite till, hjälpa honom när han behöver hjälp. Finnas där och pyssla om honom när han är sjuk, och det viktigaste av allt.... Har din boy barn sen innan.... Respect his babymother n his child! Det är en självklarhet för mig, om hon ogillar mig så fine, jag skulle inte heller vilja en annan kvinna tar upp mitt barns pappa tid så att han inte har 'tid' att träffa sitt barn.

Det är såna där basic saker & om han talar 100% sanning till mig och jag vet det själv, då finns det ingen anledning för mig to leave dis man! Tack för mig hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idasass - 16 maj 2013 20:30

nu finns jag på bossychick.devote.se =)

Av idasass - 12 maj 2013 10:23

sitter på jobbet nu med och gäspar! somnade ett igår och skulle upp 7 gick sådär! vaknade 8.25 skulle va på jobbet 9 och d tar cirkus 45min o cykla, mamma fick gå upp och skjussa mig haha! ...

Av idasass - 11 maj 2013 20:30

ahopp, mitt liv blir ju bara bättre och bättre känner jag =) idag blev jag och min tjej attackerade av en jävla hund jävel som va LÖS... vi gick våran runda vi ALLTID går och så hör jag hur någon rasslar till bakom mig och vänder mig om och får se at...

Av idasass - 25 april 2013 07:05

Idag är d löning, idag kl 8 ungefär blir jag moster för första gången och jag är klyven för hur jag känner inför de, jag är absolut inte förbannad på lille Nellio som kommer ut med en kejsarsnitt inom en timme men morsan hans är en annan historia och...

Av idasass - 14 april 2013 18:17

Finns en person på arbetet som fått tiden att gå, och jag tycker de är synd att folk som valt att jobba med människor inte kan behandla alla olika! Idag åkte han hem vid 11 tiden och jag fick en rejäl kram av han och de gjorde min dag! När jag sl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards