Welcome to my world

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Some ppl just dont understand

Av idasass - 27 mars 2013 15:47

vissa människor förstår inte att det är jobbigt, det är skit jobigt just nu & att någon som jag tycker om ska komma och bara slänga ännu mer skit på mig om att jag leker viktig för att jag går igenom en jobbig tid i mitt liv och jag ger inte tid åt mina vänner hit och dit, jo jag försöker faktiskt. men kan inte folk bara respektera lite att jag vill ha min egentid innan den här jäkla begravningen, visst .. ni kanske inte vet hur det känns och har svårt att leva er in i det, men snälla.. försök för jag har inga krafter kvar att använda för ett tjaffs eller bråk! Jag ignorerar alla sånna sms och meddelanden, jag kommer att ignorera vänner jag  bryr mig om och det gör jag för att jag är inte tillräckligt stark för att umgås och leka lycklig, jag är riktigt trött i mitt huvud och i min kropp.. det kanske inte syns utåt och inte märks överhuvudtaget på mig, men jo så är det faktiskt och jag vill inte gå ner i någon depression pågrund av att jag känner att jag inte räcker till för mina vänner, jag har det nog med det jag har och jag låter säkert jätte egoistisk, men låt mig få vara egoistisk för några veckor framöver , ni får också vara det när ni behöver ha paus från omvärlden! jag är så trött att min födelsedag som var planerat att jag skulle fira i götet är påväg att bli inställd, för jag hade ingen aning att något sånt här skulle hända och jag hade inte en aning om att det skulle ta så hårt på mig som det faktiskt gjorde! 


alldeles för personligt inlägg egentligen, men jag måste få ut det ibland och det känns bättre för MIG nu.. jag vill inte ha någon uppmärksamhet men det här är min blogg och jag behöver få skriva av mig just nu. tack 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av idasass - 16 maj 2013 20:30

nu finns jag på bossychick.devote.se =)

Av idasass - 12 maj 2013 10:23

sitter på jobbet nu med och gäspar! somnade ett igår och skulle upp 7 gick sådär! vaknade 8.25 skulle va på jobbet 9 och d tar cirkus 45min o cykla, mamma fick gå upp och skjussa mig haha! ...

Av idasass - 11 maj 2013 20:30

ahopp, mitt liv blir ju bara bättre och bättre känner jag =) idag blev jag och min tjej attackerade av en jävla hund jävel som va LÖS... vi gick våran runda vi ALLTID går och så hör jag hur någon rasslar till bakom mig och vänder mig om och får se at...

Av idasass - 25 april 2013 07:05

Idag är d löning, idag kl 8 ungefär blir jag moster för första gången och jag är klyven för hur jag känner inför de, jag är absolut inte förbannad på lille Nellio som kommer ut med en kejsarsnitt inom en timme men morsan hans är en annan historia och...

Av idasass - 14 april 2013 18:17

Finns en person på arbetet som fått tiden att gå, och jag tycker de är synd att folk som valt att jobba med människor inte kan behandla alla olika! Idag åkte han hem vid 11 tiden och jag fick en rejäl kram av han och de gjorde min dag! När jag sl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards