Welcome to my world

Alla inlägg den 11 maj 2013

Av idasass - 11 maj 2013 20:30

ahopp, mitt liv blir ju bara bättre och bättre känner jag =) 

idag blev jag och min tjej attackerade av en jävla hund jävel som va LÖS... vi gick våran runda vi ALLTID går och så hör jag hur någon rasslar till bakom mig och vänder mig om och får se att en jävla HORHUND biter tag i min älskade, asså mina ögon svartnade ja fattade inte först men sen, den hoppade på mig me när ja skrek och skulle gå emellan dom och ja har ALDRIG tyckt att djurplågeri e OK men idag sparkade jag för kung och fosterland och ja önskar atthunden hade på riktigt dött framför mina ögon, jag har ALDRIG känt mig så jävla stark som jag gjorde idag, fyfan va ja kämpade och jag e helt trött nu effteråt och min tös me, ja orkar och kommer inte ihåg allt för allt e som en jävla röra i mitt huvud och ja önskar livet ur den där hunden o ägaren, grannarna som bara satt och tittade på! 

Imorgon ska ja anmäla de och jag ska gå dit, jag kommer flippa ur för så arg som ja va idag va de längesen ja va och de va skönt att få ur alla aggressioner... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik




Ovido - Quiz & Flashcards